BP van gått vidare till semifinal!!

2010-02-09 @ 22:06:26
Spelade som gudar enligt min mening! Jävlar va bra dom va. Första matchen värmde dom bara upp. Det va därför det inte riktigt gick hem hela vägen.
Men sen ordnade det sig.

Ingen trodde på BP, men så kom dagen då dom andra fick höja på ögonbrynnen och erkänna sig besegrade.. Mohahahaha!

En sak jag inte fattar i en tunering är: Varför möter ettan från enna dagen tvåan från andra dagen?
Det borde väl vara ettan från enna dagen möter ettan från andra dagen? Starkas mot starkas liksom. Eller?? Kan någon förklara det här för mig. Jag ä inte så på läst nä det handlar om sportregler :-)

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0