Ekonomi och arbete

2010-02-11 @ 14:28:18
I går fick jag ett brev från receptionen på skolan, där det stog att jag från och med den första mars ska betala 700 kronor mer i månaden än vad jag gjort tidigare. VA FAN, SKÄMTAR DOM! va min första tanke och reaktion.
Bara för att Helena har valt att flytta blir jag straffad och tvingad att betala mer. KUL, JÄVLIGT KUL! Detta resulterar i att jag måste välja bort ännu mer av mitt liv där hemma och jobba mer. Vilket senare kommer sluta med att jag kommer få bötta ännu mer till CSN och då kommer jag hamna i ännu mera skulder. Just det jag försöker att undvika.

Allt kommer lösa sig till slut. det betvivlar jag inte på :-)
Vinter frilufsdagen

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2012-01-12 @ 22:40:40
URL: http://smsalåna.nu

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0