Förbannad

2010-02-06 @ 12:01:32
Jag är kvar på skolan för första gången på länge. Så det är klart att jag går in i köket nu på lördagsmorgonen. FY FAN! vad är det för jävlar jag bor med. Folk har lämnat gammla rester i diskhon. Disken står över allt. Bänkarna är feta och äckliga. Ingen har torkat av något sen tidernas bejynelse. Fy fan. Kul att jag får börja morgonen med att torka upp efter alla jävla ungjävlar jag bor med.
Det enda jag vet är att jag är oskyldig. Jag är aldrig i köket så jag kan omöjligt ha ställt till det.
Igenlitgen skiter jag i vem det är som inte har gjort något men det stör mig ändå. PLUS att jag vet att det är flera som INTE HAR GJORT NÅGOT. Disk som jag sett flera andvända. Kartonger från olika sorters saker som jag vet flera har i denna uppgång.
FY FAN: och till råga på allt så är damsugaren söner också.

Jätte roligt att börja dagen med detta humör.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0