God natt världen

2010-02-11 @ 23:55:47
Efter en otroligt mysig kväll med några grannar på en tjock matta och bra filmer så är det dags att bege sig till sängen något senare än vad jag hade tänkt mig.

Det va nämligen så att påvägen till sängen fick jag ett uppdrag. Magnus ( min söta granne under mig ) stog med trimern i handen och ville få sig en omgång. Och vem är jag och neka honom denna händelse.
Några minuter senare låg allt hans hår på golvet och jag hade en skallig Magnus framför mig. Konstigt att så fort en kille blir av med håret så blir han så mycket sexigare.
Tjejen Magnus träffar kan känna sig stolt över honom.

SOV GOTT OCH DRÖM SÖTT!

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Helena

"Konstigt att så fort en kille blir av med håret så blir han mycket sexigare".. Eller..? I Maddes värld blir han nog det, din jävla badguy-torsk ;) Puss på pannan

2010-02-17 @ 22:30:30

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0