KLäd-lycklig

2010-02-25 @ 18:43:30
I dag har jag varit in till Skärholmen och handlat lite :-) ÅÅÅ jag blir så lycklig av att få gå omkring och njuta bland allt fint. Jag ville bara handla upp allt jag såg.
ShopoholicFör varje minut jag befan mig i butikerna kände jag hur den gamla Madde kom tillbaka. Jag kunde knappt hejda mig från att handla. Och jag kände en sån skönt känsla när jag kom hem och fick vissa mamma vad jag handlat. Jag har handlat en kläning inför morgondagens kryssning och jag har handlat ett par fina jeans inför hemresan också!
Jag har bara ett problem. Jag måste få tag på en svart bolero. Dom jag har hemma är i svart siden och i grå bomul. Det passar och ser bra ut med båda, men det skulle se ännu bättre ut om jag hade en svart bolero som inte är i siden. ( om inte mitt minne sviker mig tror jag att en av mina vänner har en. Kanske något jag kan låna )

Åkte från alla butiker för att inhandla provianter för Zekes elevfik nästa vecka. För er som bryr er, kan jag nu meddela att jag har handlat en massa goda saker till bra priser. Värsta kapet.
Tänk vad bra det kan vara att ha en shopoholic i klassen ibland :-)

Sedan drog jag tillbaka till S-holmen för att fortsätta min plundring av köpcentrumet. När jag va mitt i min trans bland kläder och skor så ringer telefonen. Den var planeraren för JM som ringde.
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kan du komma in och jobba i kväll? Jag som redan sagt nej till seccen för att jobba natten, hade inte hjärta att säga nej till en avdelning till, så jag sa att det va klart jag kommer in. Som kompensation för mitt återfall! ;-)

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0