Roligt annorlunda

2010-02-03 @ 13:14:30
Jag låg i min säng på kvällen och hade gjort mig redo för att gå och lägga mig för natten. Under täcket hade jga inget på mig. Jag räknade ju inte med att få besök.
Filmen hade gått i ca 10 min när det knackade på dörren. I tron om att det bara va en av mina närmaste grannar så säger jag att det e ok att komma in. Vad spelar det för roll om jag ligger under täcket.
När jag ser vem det va så ångrade jag mig. Fan jag skulle ha klätt på mig innan. En från skolan fick för sig att komma upp och bara säga hej. Jätte kul tycker jag efter som killen som kom för att säga hej har jag tänkt på sen dag ett i skolan. :-)
Men det hade ju varit bra om jag hade klätt på mig för nu så blev det så att jag bara låg med täcket upp under hakan och rörde mig inte alls.
Vi snackade ett tag och det enda jag kunde tänka på under tiden va..... Fan att jag inte har något på mig. Då hade jag kunnat sätta mig upp eller nåt :-)

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0