Skolfredag

2010-02-05 @ 18:35:05
Då va fredagen här och jag stannar kvar på skolan. Man kan fråga sig varför och till svar får man "dålig ekonomi och läxa!"
Lite senare i dag ska jag träffa Samantha och umgås lite på skolan. Ska bli skönt att göra något. Jag va ner till Sanna en snabbis förut också. bra med några flycktvägar ibland när det blir förmycket att vara själv på rummet.

I går hjälpte jag några tappra själar i min klass att fixa boxerings hjälp.
Ted leker modell medans min skyddsängel gör jobbet
............
Några minuter och mycket skratt senare kom dom loss och kunde åka hem till Nyköping igen :-)

Det tackar vi min skyddsängel och bilvaktis för.

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skyddsängel....stal och fick ej va kvar

2010-07-22 @ 23:48:06

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0