24 Januari

2010-01-24 @ 11:45:09
Nu är söndagen här och det är meningen att man ska ta det lugnt och fin i soffan. Det har inte jag fått göra alls denna helg.
Jag har inte äns hunnit plugga så mycket som jag hade hoppats. Ont i huvudet har jag och jag e trött som attans. Jag är på bra humör men ändå inte. Ont i axlarna och skulle behöva en massage eller nåt.
I går när jag kom hem från jobbet gick jag ner för att kolla igenom alla mina flyttkartionger från lägenheten. Jag hade lovat Håkan att leta reda på mitt spel som han ville låna. Efter att ha gått igenom alla kartonger och alla påsar och resväskor så va det ett faktum. När jag hade inbrott i förrådet i höstas så blev det snott. Jag trodde bara två eller tre par stövlar blev snodda men så va tydligen inte fallet.

Det jag har kvar är en kontroll, två spel och en instrutionsbok.
DET KOMMER JAG JU LÅNGT MED!
Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0