Fre fre fre dag 8 Januarie 2010

2010-01-08 @ 12:07:10

Sista dagen på jobbet för denna gång. Sen är det helg och sedan är det åter igen dag att åka tillbaka till skolan.

I dag och igår va det lugnt och fint på jobbet. Kauset som va tidigare i veckan har lagt sig och man kan andas ut och faktist ta lite små raster om man skulle vilja.  SKÖNT!

Även fast det är kul att komma in och gästspela lite några dagar så är jag riktigt glad över att jag bara gör detta på frivillig basis och inte har det som heltids syselsättning.
Det är inte min grej att sitta i en operatörs stol i flera timmar i streck och ta hand om diverse problem och skrickande männsikor. Jag ska vara ute och se folket i ögonen. Det som förvisso är bra är att jag lär mig att hålla humöret uppe i svåra läggen.

I går brast det för mig en liten stund och jag skällde ut en kund efter noter och senare vissar det sig att det faktist va hon som hade haft rätt och jag hade fel. *UPPS*

Men bortsätt från det så har det gått bra. Känns konstigt att jobba med nästan helt ny personal. Alla som är "mina" gammla kollegor jobbar natt denna vecka så jag har knappt fått sett dom. Dom andra är jätte trevliga också, men det känns liksom annorlunda bara.

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0