Fredag och ledig med massa läxa

2010-01-29 @ 22:07:13
Då va denna fredag över. Jag har inte gjort annat än att plugga plugga och plugga. Kom från skolan lite sent. Lena "körde lite" fel från nyköping på ca 2,5 timmar. När jag och Helena väl kom hem så va det sent och båda va på lite grinigt humör. Men det förändrdes så fort jag kom innanför dörren hemma. Familjen hade väntat med middagen tills jag kom hem. Fast jag va så försenas som jag va :-) Glad jag är för min familj.

Det blev ingen fika inne i stan. En massa planer kom i vägen. Men men sånt som händer. Igentligen va det rätt bra att det blev så efter som då fick jag tid till att sitta hemma och plugga. Har en MASSA läxor till måndag. I dag har jag inte gjort annat än at läsa läsa och läsa. Medans resaten av familjen är i vardagsrummet och kollar tv och umgås så sitter jag i köket och läser läxa.

Nu har jag gett upp läxläsandet ett tag och ska surfa lite på nätet en timme, sen ska jag läsa en timme till hade jag tänkt.
Jag som är dyslektiker får verkligen kämpa för att hänga med i svängarna nu. Fy fan vad jag kämpar ska alla veta! Men jag är lycklig ändå. Jag har valt att gå denna utbildning och det är mitt val att göra läxan.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0