Mycket och lite

2010-01-05 @ 10:07:22
Så vad har hänt sen sist.

I lördags åkte jag in till stan med Jenny, Datte , Hanna och Bengan. Vi skulle handla lite nya saker och kolla runt lite. Sen va det dag för middag.
Jag handlade lite smått och gott. Bla socker från Indiska och tröja från Cubus. Jag e jätte nöjd med allt. Pga min ekonomi, händer det inte så ofta att jag kan shopa specielt mycket, så jag har kommit att uppskatta dom få gånger jag kan känna mig som förr när jag handlade. Som om att jag kunde göra vad som hälst. :-)

Sen blev det middag på ett thailändskt ställe i stan, Copangang heter det. Eller jag vet ej hur det stavas. Underbar resturang med underbar mat. Och jag drack singha ölen också. mmmm Så god!

Sen åkte dom andra hem. Jag stannade kvar och skulle ta en öl me Vicke. Vi började med en öl. Men det slutade inte där. Jag kom hem halv 4 den natten. Det är kul hur man kan ha så jä**a kul med en person en hel kväll!
Inte en sekund som va tråkig!
Fick skjus hem av jobbet sen :-) Billigt och bra.

Sen i går va jag först hemma hos Bea och fikade och träffade lille Theo :-) Sen blev de4t spel kväll hos Cissi med Cammen, Helena och Lena.
JAG VAN!!! I TP. Första gången jagva i det spelet.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0