Praktik och special arbete

2010-01-19 @ 21:04:17
Inte nog med att man får läxa på läxa man ska nu också gå och hela tiden tänka på special arbetet som ska vara klart i april och sedan måste man ha ordnat med praktiken. Helvete... Kommer sluta med att jag inte får någon praktik plats och arbetet kommer försvinna eller nåt....

Fast en sak är skönt att veta. Vi hade lite genomgång ang arbetet i dag med Görel ( våran handledare ) och det verkr som att jag är en av dom få som faktist redan har startat upp och skrivit ner en massa text.
Det svåra är inte att få en massa text utan om jag får med nyttig information. Plus att det absolut svåraste kommer att vara att intervjua och samanställa. Det kommer bli jobbigt att facea individerna i fråga och inte reagera olämpligt. Sen är frågan om jag hittar någon förövare som ställer upp på intervju. Det kommer nog inte bara bli svårt utan det kanske inte äns går att få tag på.

Men men. Jag ska inte oroa mig i onödan. Det tar jag när det är dags.

Kram på er alla!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0