Terapipromenad

2010-01-27 @ 10:24:19
I går Efter middagen va det dags för en promenad för själen. Jag och Sanna trog på oss kläder och trampade ut i snön. Riktigt skönt. Jag är helt slut i kroppen pga denna j***la infektion i kroppen men det e lugn snart är den över i alla fall.
Promenaden va lugn och sansad. Samtalen avlöste varandra och vi gick igenom det som låg oss närmast hjärtat. Saker börja komma upp till yttan nu hos mig och jag pratar om sånt jag aldrig pratat om förut. Men men dom som vet säger att det är nyttigt att trampa i det okända ibland. Och det är säkert så också.

I helgen ska jag äntligen vara ledig från både skola och jobb. Jag ska ta det riktigt lugnt och fint. Lördagen blir det sminkparty på dagen sen fest hos Bea på kvällen men det är det enda som jag har tänkta göra.

Kram på er alla

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0