Sommarlovet slut!

2010-06-10 @ 22:25:22
I dag är mitt sommarlov slut.

I dag börjar jag jobba och ska jobba fram tills jag åker till Kambodja i agusti. Eller nte rikgit så. Jag jobbar heltid fram tills jag åker. Vilket menas att jag har vissa lediga perjoder i alla fall!

Gårdagen va återigen en underbar dag. (känns som jag sagt det några gånger denna vecka)

Sanna kom förbi och spenderade sin dyrbara tid hos mig hela dagen. Med sig hade hon Bosco och Baileys (valp). Gud va söt den lille är. Vi satt på grässmattan i flera timmar och såg på när hundarna lekte. Sen va det dags att ta itu med lite data problem. Jag är ingen data kunig människa men jag kan det lite bättre än Sanna i alla fall!

Senare på kvällen kom Cammen förbi en snabbis och fikade lite. Hon försökte få mig ut på en roadtrip någon stanns men jag kände att soffan min skrek på mig. Mjukisbyxorna åkte på och så placerade jag min kropp soffan och slogpå tv´n.

En jätte skön kväll med bra serier :-)

I dag har jag påbörjat  ommöbleringen av flick- och pojkrummet i mitt föräldrar hem. Pojkrummet får bli mitt sovrum och flickrummet får bli min gaderob.
Och gamla datarummet får bli mitt vardagsrum :-) Jag kommer definitivt överleva att bo här med mina föräldrar en tid framöver :-)

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0