Det ligger hos mig men ändå jobbigt

2010-09-22 @ 17:36:45
Jag har upptäckt en sida hos mig som jag inte riktigt vet om jag tycker om eller inte. Jag gör allt i min makt för att stå ut och få bort känslan som har uppstått i mitt huvud.
Det jag måste göra är väl att acceptera och bearbeta så att det inte kommer i väg för mitt framtida arbete. Men fan va svårt det är.
En annan sak som ingår lite i det här är manipulation, spela på känslor mm. Trodde inte det skulle vara så svårt att säga ifrån när det väl gällde. Men även om jag inte är ny på att vara iskall och stå emot så är inte klienterna nya på att använda sina känslor för att få det de vill ha.
Det är ordentligt bra och kanske lite tur att jag är så envis så att jag bara måste hålla det jag lovat och bestämt mig för :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är ruskigt knepigt. Det bästa är ju när de säger att de "brukar få göra så" och sätter en i en jävla sits

2010-10-03 @ 12:37:26

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0