God morgon lördag.

2010-09-18 @ 08:05:34
Jag är lite stolt över mig själv. Jag har varit vaken sen kl:06,00 och jag är pigg. Jag sitter på praktiken och väntar på att få börja med brunchen. Klienterna sover och jag och min handledare sitter och tar det lugnt i tio minuter.

Bredvid mig har jag en kopp varm te. Belysningen är dämpad och det hörs knappt något ljud alls.

Jag trodde verkligen att jag skulle få stora problem att komma upp på morgonen. Jag är inte en morgon människa utan en natt människa. Det är första gången någonsin jag inte har några problem med att vara på ett jobb med tidigare arbetstider.

Nu ska jag påbörja denna praktiklördag med några utflykter och film med klienter.

:-)

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0