Har nu kommit igång och landat

2011-01-22 @ 17:10:17
Nu har det gått två veckor sen jag började skolan igen och jag har ÄNTLIGEN landat och börjar trivas ute i skogen. ( på deltid )
Skolan rullar på och läxorna strömar in. Hade lite problem i början att komma igång med all läxläsning men även det har ordnat upp sig. TACK GODE GUD! Om det nu finns någon sådan.

Jag har även äntligen kommit igång med träningen. Vilket inte va en dag för tidig. Från och med nu ska jag träna i vagnhärad två gånger i veckna. Kommer nog vara riktgit roligt att både få träna lite kampsport och att få komma bort från skolan lite då och då. Lite gym har även startats upp i mitt schema också. även fast jag tycker det är sjukt tråkigt så gör jag det för att resten av min klass som bor på skolan tränar där. Roligt med sällskap. Mitt mål jag satt upp för denna termin är att min kondition ska ha förbättras. Allt det andra är endast ett plus.

Under dessa två veckor har även några andra saker uppdagats och bestämts.
1: Min kära bror kommer hem igen med hans flickvän. Vi ska åter igen bo under samma tak. Jag måste tömma pojkrummet på alla mina kläder mm och flytta åter igen in i flickrummet. Jag kommer inte få plats men det löser sig på något sätt.
2: JAG SKA ÅKA TILL USA i juni!! Så nu ska jag jobba och spara i ett halv år. Jag och tjejerna ska leva livet och leka oss fram på gatorna. Vem vet. kanske jag träffar mig en rik kille och stannar. Inget är omöjligt :-)
3: Italienresan jag ska göra med klassen i maj har börjat planeras. :-) Ska både till Rimini och Venedig :-)
4: Jag ska på kryssning
5: Jag ska söka yttligare ett nytt jobb :-)

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0