">Vem är Maddemaddis?

Segling med klassen

Kent letar efter en flyttväst

Jag är redo för seglingen

Ja.. vad ska jag säga. Allas våran Micke

vackert

Lillan och Anne


Aj aj Kapten!

Dags att resa masten och sätta segel... Eller vad man nu säger!

Lillan

Båtarna vid lunchen på måndagen

Jag och Micke väntar på maten

Jag med min underbart nya och snygga mössa

Vi tog oss tid och klättrade runt på ön innan vi skulle segla igen

Lunch dags!!



Dags att ro oss ut och sätta segel igen


Dags att resa tältet.. Vilket vissade sig vara lättare sagt än gjort. Sand på hela ön gjorde det svårt

Men vi fixade problemet med lite rep.     Gör om gör rätt fick jag lära mig stämde även i detta lägge



lägereld

jag och Lillan

Det är inte alla som har sån här vacker utsikt när man sitter på toan och gör sina behov.

dags för en kvällspromenad

Lägereld

Ska man vara snygg på sjön?

På morgonen är det inte många som ler.

Vind i segel

2009-09-27 @ 16:00:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0