Min tur

2009-08-27 @ 20:15:30
Nu är det gjort. Jag har pratat inför hela klassen om vem just jag är. Gick rätt bra måste jag säga.

Nu vet alla att jag inte gråter. Och av någon anledning gjorde dom flesta det till värsta grejen. Det e väl inte så faligt. Bara för att det inte rinner vatten längs mina kinder. jag kan ju visa att jag e deppig eller nere liksom... Men men!

E fortfarande lite sjuk så jag har gåt till rummet och tagit det lugnt tidigare än alla andra. Nu när jag skrivit klart ska jag försöka läsa psykologi en timme sedan ska jag sova.

I morgon är det info dag från Stensunds alla lärare sedan bär det av hemmåt över helgen igen.

Så på återseende.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0