Morgonpromenad

2009-08-31 @ 22:55:29
JajNu har jag påbörjat min träning. Har ju varit sjuk den gågna veckan så jag fick börja mitt nya sunda liv i dag istället.

Kl: 07.00

Detta foto är taget kl: 07.10 under min morgon promenad. Va så stolt att jag ville vissa er på bloggen. Helena ville inte va med på fotot men hon va med.. Jag lovar.

Under skolan i dag har jag varit som förbytt. Det är en underlig känsla att gå till skolan och sitta på lektioner och njuta av det. Jag sitter som en fågelunge och bara gappar efter mer. Har fått våran första uppgift att lösa också. Jag tillsammans med 4 andra ska skriva ett arbete om centralstimulerande medel så som anfetamin mm.  Andra i klassen ska skriva om något annat tex smärtstillande, THC-droger, opiater.. Ja en massa annat. Sen ska vi lära varandra nästa vecka. Kommer bli riktigt kul.

Gick ner till gymmet innan middagen och höll i gång ordentligt. Som avslutning på dagen va jag ute och gick en långpromenad med en klasskamrat och hennes underbra hund...

Slutligen måste jag säga att jag e riktigt nöjd med denna måndag. Hoppas alla måndagar är så här bra.

God natt.
Drömm sött!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0