Inge bra start

2009-12-18 @ 18:00:13
Nu har jag gått på jullov och jag har tre veckor ledigt. Jag mår piss och det känns f*n inte bra att gå på lov nu. Jag har sjukskrivit mig från jm-jobbet i helgen. Får se om jag kan jobba söndag dag. Halsen känns inge bra, har fått halsbränna och febern kommer och går. Aja det går förhoppningsviss över snart.

Innan jag, Helena och Lena lämnade skolan så va jag och sa hej då till Vicke. Han packade sin bil full och körde sin väg någon timme före oss.

Hoppas allla har ett bra jullov och att ni njutre av all ledig tid. Snart ska vi vara tillbaka på skolan igen :-)
Jag tycker personligen att lovet är lite långt. Det hade räckt med två veckor.
Jag och Sanna
Tre veckor utan klassen. Det kommer bli tufft men det går!
Amanda på seglingen



Och Amanda, jag vill att du ska veta att det kommer bli tomt utan dig. Tack för denna tid vi haft tillsammans!
Du kommer bli en jätte fin mamma och din kille ska vara lycklig att han får ha dig som sin tjej
:-)




Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0