Tråkigt att kursa!!

2009-06-09 @ 22:43:57
Vilken dag det har varit! Vaknade hur pigg som hälst. Tyckte att livet va underbart. Även fast jag va tvingad att gå upp så tidigt.
Trodde det skulle ta en evighet till Kista, men det gick relativt snabbt faktist.  Kursens deltagar va mellan alla åldrar.
En av dom första frågorna jag fick på kursen va " va du gör här fattar jag inte. Du har väl inte jobbat mer än ett år?"
Jag har blivit skickade på en kurs som jag igentligen inte behöver gå än på tre år.

Det positiva är att allt som tas upp på kursen, kan jag redan så jag behöver inte lyssna så mycket.

Till lunch blev det en kykling gryta som smakade sådär måste jag säga.



Efter kusren drog jag in till stan och kollade lite. Va inne och kollade på extenstions på Maj tahal på drottninggatan. Och vad hittar jag... Om inte hår som är exakt min färg. Och det va rea. Jag kunde ju inte bara säga nej till det. Så just nu sitter jag och syr och klipper lite. När allt är klart och fint så kommer bilder upp. JAG LOVAR!



Måste gå och lägga mig nu. Ska upp kl: 05.45.
Undra om jag är lika pigg i morgon som jag va i dag?!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0