Nervig som fan

2009-06-30 @ 10:52:48

I dag är dagen då jag inte kan tänka, använda hjärnkontoret i dag är lönsöst, lyfta tungt går inte, jag skakar och vet ej vad jag ska säga. Jag är helt änkelt lite nervös.
Denna ledighet händer allt på. I morgon bitti lämnar jag ifrån mig nycklarna till min HG ( hyresgäst ) Elin. En söt tjej som ska ta hand om min lägenhet i två år. Hoppas hon är snäll mot den.
I går när jag låste dörren i Hagsätra  tog jag tid på mig. Lägenheten är tom och i dag ska allt städas. Fan Det är inte mitt hem från i morgon.

Mitt liv tar en vändning nu. Det är bara att hänga med på åkturen på livets väg. I bland kan det svänga ordentliget och det e ju rätt kul i bland!

Den andra som händer är att i dag ska jag ut med hojen. Älskar att känna vinden i ansiktet och kraft maskinen mellan benen.

Skriver senare i dag!

Fram tills dess.. Ha en underbar dag.

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0