Gay kväll

2009-03-01 @ 12:29:37

Va ute i går på krogen. Först va vi på Oleary´s götgatsbacken för att kolla på Superior Challenge. MMA och sånt som jag tycker om ni vet. Det vissade sig att dom vissade fighterna på undervåningen. Där var baren inte öppen. Tråkigt. Plus att det va ju måtligt pinsamt att det bara satt en massa grabbar där nere som säkert skulle undra varför vi skulle sitta där för. Så det blev en drink där uppe sen åkte vi vidare. Jag som ville se fighterna men men. Vad skulle jag göra.

Helena skulle vissa mig hur "gay-people" festar så vi drog till en klubb som heter Lino. Ligger på Riddarholmen. En av vakterna som står i dörren där jobbar jag med lite då och då så vi skulle bara gå fram till honom så skulle han fixa in oss. Eller det va så vi hade bestämt.. Så blev det inte.

Jag går fram till vakten frågar efter Andreas och han tittar på mig som om jag vore från en annan planet. "Det finns ingen Andreas som  jobbar här"... Jag stog bara och gappa. Killen tittade på mig och log. Sen kröp det fram att Andreas tydligen jobbar där men inte i kväll. Den snälla dörrvakten tyckte väl om oss eller nåt för vi fick komma in i alla fall. Slapp kön ( som för övrigt va ca 3 timmmar lång ). Alla runt om kring blev måttligt irreterade. HAHA!!

När vi kom in
så var hela stället full med bögar. Den enna var värre än den andra. Men jäklar va kul det va. Det är första gången jag är på en klubb och ingen äklig jävla slempropp fösöker klämma mig på brösten eller ålar sig bakom mig....

Rätt skönt för en gångs skull.....

Ett tips till alla er tjejer some trött på alla jävla fyllgubbar gå till ett gay hak.  Där får man ha kul utan att behöva bli irreterad över vissa saker.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0