Tack mamma för schampoot

2009-10-03 @ 17:46:50
ååå Vad jag tycker om min mamma i da. Det gör jag förvisso alltid men just i dag lite extra. Ni kommer tycka det är löjligt men jag säger det ändå :-) Anledningen till min lycka är för att mamma har köpt nytt schampoo och balsam till mig.
Gissa om det va bra eller vad... Mitt hår har aldrig varit så mjukt och fint. Helt otroligt.

Så igen. TACK MAMMA!

Och nu undrar ni vad är det för märke på detta schampoo som gjort att Maddis är så nöjd....



Den lila och gula är mitt och dom bruna är mammas. Också det ett superbra schampoo för brunhåriga.

Under dagen i dag har jag kollat på film och varit med Cissi i Skärholmen. I kväll blir det  återigen utgång i den stora staden. :-)

Blev inte många foton under gårdagen men ett kan jag bjuda på i alla fall.
Gårdagens drnk :-)

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jäklar vilka snygga brudar.

2009-10-03 @ 18:05:23
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej!

Tack själv :) Sorry att jag inte sa hejdå eller så. Skogen vart min vän <3 haha!



Ha det fint :)

Ps. Snor din bild.. är det ok?

2009-10-04 @ 10:21:50
URL: http://vaf.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0