Någon gång ska det vara första gången

2009-08-07 @ 22:25:14
Va hos frisan i dag. Har gåt hos samma frisa i 3 år och alltid blivit nöjd fram till idag. Vet inte vad som hände. Det såg riktigt bra ut när jag kom hem.


Men sen när jag satte upp håret och höll på med det lite, så såg jag att det inte riktigt va som det brukar!
Överdelen är för ljust.. Ser ut som en fjortis typ!

men det e lugnt. min underbar frisör Sandra skulle igentligen gå på semester i dag men hon kan hjälpa mig på tisdag. TACK GODE GUD!

Cissi ringde och bjöd över mig på middag, så jag tog mina öl och cycklade över till henne. Efter några öl och lite vin så va lasangen klar.

För er som inte smakat Cissis lasange så ska jag meddela att den är GUDOMLIG!

När jag väl cycklade hem igen va det inte riktigt lika stadigt som det var påvägen dit.


Madde maddis

Kommentarer
Postat av: elin

Ditt hår är underbart!!!! :)

2009-08-08 @ 02:28:20
URL: http://www.elinkickass.blogspot.com
Postat av: Jess

Det är snyggt Madde!! :)

2009-08-08 @ 16:08:26

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0