Kom upp i tid!

2009-02-07 @ 11:00:05

Kom i säng senare än planerat i går. Va kvar på spelvällen för länge. Vi spelade massor av olika spel. Det roligaste av dom alla va tennis. Det spelet man får med när man köper wii.

Jag och Cissi vann lätt över Macan och Putte... Jag säger bara 4-2 till tjejerna *yes*

I dag kom jag upp ( förvånadsvärt ) tidigt till jobbet. Jag han åka till Älvsjös konditori och köpa mig en frukost macka. Gött!
Vår nyrenoverade butik!
Älskar det konditoriet. Litet, mysigt och dom har underbara saker till salu. Vill man ha något specielt finns det där.




När jag satt på JM och jobbade så slog det mig att jag trivs med mig själv nu mera. 
Det e en underbar känsla att känna sig hel.

Det käns jätte kul, när man kommer och gästspelar på gammla jobbet, att man får ha hand om en lära direkt. Då vet man att dom fortfarande tycker jag gör ett bra jobb och är kunnig nog att lära ut.
++++++ En massa plus++++++



Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0