Klädespaniken har kommit.

2009-01-01 @ 20:12:23
Det är nyårs afton snart. och jag vet ej vad jag ska ha på mig. Helt sjukt. har jobbat så mycket på sistone att jag glömt att kolla ut något. FAN!!

Va iväg till Huddinge C i dag innan jobbet. Va på MQ. provade 8 st kläningar. Ingen passade. Det är straffet jag får ta, för att jag har två ballonger större än dom flästas. 
Det får bli att panikhandla i morgon eller så får jag ta något som redan hänger i gaderoben. Tråkigt men vad ska jag göra. 

Någon som har ett förslag om vad man ska göra är man kommer på dagen innan en fest att man ej vet vad man ska ha på sig? 

Hatar när man står i provrummet med massor av fina kläder och inget passar. Inte kul alls.

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0