Kläder från förr

2009-05-31 @ 22:56:01
Va hos mormor på morsdag fika i dag på dagen. Nästan hela släkten kom dit på kaffe och tårta. Min otroligt hurtiga morster komer in som en solstråle på altanen och frågar med ett brett leende om jag känner igen klänningen hon hade på sig.... Nä eller kanske....Fick hon som svar. Den har varit din säger hon. Då kom jag på det, en känning jag hade när jag gick i mellanstadiet. Tänk vad bra det är med släkten.
Allt går att återanvända...

Jag måste säga att min kära moster Cattan passar MYCKET bättre i klänningen än vad jag någonsin har gjort.

Senare bjöds det på middag hemma i föräldrar hemmet. Färskpotatis och grillat kött.. MMMMMM Jag är barnsligt förtjust i färskpotatis. Asss gott!


Efter två dagar i solen är jag riktigt solbränd. Eller om jag ska vara helt ärlig mästa dels röd faktist. Om ni kollar riktigt noga på fotot bredvid ser ni det röda ansiktet.
Ni ser också dom vita ringarna runt ögonen. Helt sjuk men jag kan inte få färg runt ögonen.
Ser ut som jag leggat i ett solarium...
Det har jag inte för info!





Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0