Klart jag behöver något par till

2009-05-12 @ 21:34:54
Snart så händer det grejerVa och fikade med Cammen, Bea och
Helena S hemma hos Bea på dagen i dag.

Kan knappt fatta att det snart är dags. Bea och Bengan är snart
mammsi och pappsi.



10 dagar kvar om man ska tro vad läkarna säger. 

Jag och Cammen tog en trip ner till Kungens kurva för att handla kattmat. På vägen hem smet vi in på skopunkten för att "kolla" lite.

Kunde inte välja mellan den bruna eller den svarta jesus skon så jag köpte båda.

Sen hittade jag dom högklackade.. Och när jag testade dom fans det ingen återvändo. Kändes som om jag hade tofflor på mig,  jag kunde ju inte bara låta dom stå kvar på hyllan. Dom praktiskt taget skrek mitt namn.






Svenne ska ju få leka också
Det är klart svenne ville vara med och kolla på dom nya fina sakerna.

H&M ligger ju precis bredvid skopunkten och jag har ju inte handlat ett enda sommar plagg.
Det slutade med att jag gick ut från affären med två nya tröjor, ett par långa skjorts och ett par nya solglasögon
( inga pilot för en gångs skull ).

 

 
Nä nu ska jag ge Svenne lite ny mat och sedan sätta mig i soffan och kolla på tv.

Har köpt en ny sorts mat till tigern. Han har lagt på sig lite efter kastreringen det blir special mat från och med nu.


Madde maddis

Kommentarer
Postat av: cissi

de svarta skorna har ja på mitt jobb ditt pucko!!! :P

2009-05-15 @ 20:26:33

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0