Julmarknad

2009-11-29 @ 20:09:16
Jag har varit på årets första julmarknad :-) Det va jätte mysigt att gå omkring och kolla. Blev dock lite besviken. Trodde den skulle vara störe och ha lite mer saker. Det enda jag sa att jag ville ha va stickade sockor. Stora och mysiga. Men nej. Fanns inte ett ända par någon stanns.

Slank in på marsipangården på en fika inna vi lämnade Trosas julmarknad  bakom oss.
Jag på marsipangården. Mitt nya favorit ställe
Tog på mig rött dagen till ära  :-)

När vi suttit där och njuttigt tillräkligt va det dags att bege sig till Lagnegård och Amandas hus.
Hon skulle bjuda på adventsfika.

Hon hade bakat och fikat en massa gott. Jag drack årets försa glögg också...
MMM jag älskar verkligen glögg. så jävla gott!

Tack Amanda för fikat.

I morgon e det måndag igen och en ny vecka på skolan. I veckan ska jag åka upp och ner till Stockholm flera gånger. Studie besök och julmiddag med jobbet. Kommer nog bli en riktigt bra vecka med många överraskningar.
En julmiddag med jobbet brukar alltid sluta med något smaskigt!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0