Rätt bra drag

2009-10-02 @ 10:23:34
Va på götakällare i går. Det va riktigt kul. Trodde jag skulle få lite tråkigt men ack så fel jag hade. Det roligaste på kvällen va att få umgås med Anne, utanför skolan. Helena vet jag ju redan ur hon är full men jag har aldrig sett Anne på det sättet.
Tråkigt nog kom vi ifrån varandra efter halva kvällen. Men men vi får en ny skans i kväll när vi går ut :-)

Det va ett ordentligt drag när Hoffmaestro börade spela. Jag va tvungen att byta skor för att kunna hoppa omkring som alla andra. Tur att jag har extra skor med mig i väskan.
Hoffmaestro

Nu ska jag iväg för att träffa Alex. Vi ska in i några affärer i Farsta och sen ska vi ner till Trosa. Jag ska träffa den där jonalisten. Plus att jag ska ta med mig Bonzo för en skogspromenad runt skolan.

vet ni vad.... I DAG ÄR DET FREDAG! party hela natten.

I kväll ska några från klassen på gay-klubb. Det kommer nog bli intressant och se hur det blir.

Så länge vi inte kommer ifrån varandra så blir det nog en ordentligt rolig kväll!!


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0