Naglar och inlåst snygging

2009-10-04 @ 18:18:34

I dag har jag haft så tråkigt att jag suttit och surfat mäst hela dagen. Det varvat med att måla naglarna. Testat måla på ett nytt sätt blev riktigt bra för att vara första gången. Mina naglar
Målade även Cammens LÅNGA naglar idag och dom blev as fina. Har tyvärr ingen bild på dom.

Medans jag väntade på att lacket på mina naglar skulle torka så beslutade jag mig för att gå in och kolla vad replay betydde. Många i min imgivning har pratat om SVT replay och tv4 replay och jag har väl aldrig riktigt brytt mig om att fråga vad det va exakt. Men nu med min stora trissdes så blev jag nyfiken.

Jag glider in på tv4 replay och blir förälskad. Fan nu kan jag ju se dom program jag missar när jag vill.
En serie jag blev exktra glad över att hitta, på denna gudagåva till sida, var Inlåst.
Missade den i torsdags eftersom jag va på GK då och festade lite.

Den va jätte bra och intressant. En serie jag kommer göra allt för att se varje avsnitt. Sen är det ju inte häller något fel på utseendet på några av föredettingarna. Ett stort plus. Jag vet att det inte är många som håller med mig men det skiter jag i.

Ibland är det tur att inte alla tycker som jag.

Madde maddis


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så långa naglar har jag inte ;-P

2009-10-04 @ 20:04:55

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0