Tillbaka igen

2010-04-09 @ 18:57:18
Ber om ursäkt att jag inte har skrivit på mer än två veckor. Jag har haft så mycket i huvudet att jag inte orkar skriva alls.
Skolan tar all min energi just nu. Jag har gått och oroat mig för praktikplats och för att få ordning på spec.arbetet som ska vara klart den 22 April. Sen så är det saker och ting som jag varit tvungen att ordna upp i mitt lilla huvud, prioriteringar och liknande.
Men nu ser det ut att ha ordnat sig och jag är i fas igen :)

Jag måste fin slipa lite på arbetet så blir det jätte bra sen. ( hoppas jag i alla fall )

Jag har lyckats hitta ett behandlingshem som är villig att ta emot mig. Kommer bli sååå bra.

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att få något ryck för jag vill ha något att göra. Jag är inne och kör en extrabil på kvällen i kurvan. Riktigt bra tider. 16,00-24,00!! i morgon me :-)

En sak jag lärt mig som ryckare är att den största och första uppgiften jag har på natten är att ha koll på tv-tablån. Så att jag vet om jag ska skynda mig hem från ett jobb eller inte :-) Nu tror ni som jobbar på samma jobb som jag att jag kör i s-tälje men nej. Jag är faktist i kurvan.

Kram kram

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0