Jag har köpt en sparkdräkt

2010-08-31 @ 15:34:22
Ni läser helt rätt. Jag har köpt mig ett riktigt mys plagg. En sparkdräkt från Cubus. Grå :-) Så jävla skön.

Det va mening att jag skulle handla på Vero moda och på Gina tricot men jag kom hem med påsar från en massa andra affärer också. Mitt visa kort va inte aktiverat än så min kära mamma som va med fick snällt ta fram sitt :-) Jag ska betala tillbaka :-)
Har handlat en massa fina saker. Mamma köpte också en ny tröja och pappa ska 'även han få en ny shorta. Min moster som även hon va med hittade också lite gran till henne och sin man.
Gudarna ska veta att vi behövde detta. Har inte handlat något speciellt på flera månader och hösten kommer ju med stormsteg.
I morgon ska en ny dator inhandlas från Elgiganten ( om modellen fortfarande finns ). Vill inte tänka på hur mycket pengar jag kommer ha gjort av med på två dagar. Men det är det värt.
I går var jag på Yuga med några klienter och min handledare. Riktigt svårt men nyttigt. Får jag bara göra det där några gånger så ska jag nog bli smidig som dom andra. Som det va i går va jag nog den enda som va där för första gången.
Såg säkert ut som en valross bland ålar. Men roligt var det.

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0