Mentor Kent!

2010-08-26 @ 18:16:03
Gud vad jag länktar tillbaka till Kambodja. Jag vill tillbaka till min bror och Lina! Jag vill ligga på stranden och få massage. Men samtidigt vill jag inte lämna Sverige. Jag vill vara på min praktik och jag vill lära mig mer mer MER. Jag vill träffa mina vänner och jag vill ha kul på hemma plan. Jag vill en massa men allt går inte tyvärr... Jag får ta en sak i taget.

Praktiken blir bara bättre och bättre. Börjar komma in i allt och ansvaret växer lite :-) Till min glädje.
Har ställts inför mitt första "dilema" där privatlivet krockar med yrkeslivet. Efter att fått bra råd från min mentor Kent så känns det mycket bra igen. UNDERBART!

Funderar på om jag och Anne ska åka ner till skolan och ta en lunch någon dag... För att se vad det är för lirare och börjat nu. Undra om det är något att hänga i gran ;-)

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0