Julhandel med underbara och älskade Sanna

2010-12-20 @ 21:23:35
Va först på S:t eriksplan och åt lunch med Sanna, Manne och Bella. Tror jag ätit världens godaste macka. :-)
Efter det åkte jag och Sanna vidare in mot centralen och julhandeln. Underbart mysigt.
Folk runt om kring pratade om att de inte vågade åka in till centralen för att de va rädda.. Fan det enda jag tänker på är två saker. Ett: ska man gå rund och vara rädd hela tiden. Nästa självmpordsbombare kan slå till vart som helst, vilket centrum som helst där det är människor. INGET säger att han kommer slå till på centralen eller på plattan nästa gång.
Anledning nummer två: Om man väljer att böja sig för deras vilja och illdåd så har dom som gör detta vunnit till viss del och det går jag inte med på.
ALDRIG att jag låter någon ta över våran huvudstad som bara vill illa..FY FAN FÖR DET SÄGER JAG!

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0