7 Fredruari Söndag

2010-02-07 @ 18:43:59
Söndagen är här igen och jag har verkligen haft det skönt. Jag börjar bli lite bättre och förkylningen är påväg bort. Känns skönt att kunna andas och tänka normalt igen. Jag hade det som sagt tidigare en mysig kväll igår med två otroligt dåliga filmer. I dag har jag lyckats se två otroligt bra istället. En specielt. Take the lead med Antonio Bandera. Sjukt bra.

Jag har inte läst mycket läxa denna helg. Det va ju den igentliga anledningen till att jag stannade kvar på skolan ( det och ekonomin så klart ) men det slutade med att jag bara sov sov och sov lite till.

Jaja. Sånt som händer. Hoppas inte lärarna i skolan hals hugger mig i morgon när jag inte kan läxan så bra bara..

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0