Nacka forum

2010-02-23 @ 16:37:57
I dag har jag varit i Nacka forum med Cammen. Det va verkligen vad jag behövde. Att få shopa lite. Jag ska på kryssning på fredag och jag har inget att ta på mig.
Mina underbara föräldrar gav mig ett litet till skott som gjorde att denna dag va möjlig för mig.

NI ÄR FÖR UNDERBARA FÖR MIG!

Jag handlade två nya tunikor, en munktröja och ett par nya jeans. Nu återstår bara problemet med skor. Vad ska jag ha på mig för skor? Jag hittade ett par nya i dag också men jag köpte dom aldrig. Jag får hålla mig ett par månader till innan det är dags för nya skor. Tror jag ska ha några gympaskor med klack. Dom är snygga till jeans. :-)

Jag måste komma igång med min träning igen. Jag känner mig helt lost! Jag ska nog åka ner till Trosa och hä'mta mina träningskläder. Då har jag inga undanflyckter. Åka ner i dag och träna på huset i morgon kanske. Låter som en bra plan. Vem ska jag tvinga åka med ner till skolan??

Ska fundera över det under middagen. :-)

Juste. Jag fick klart mitt cv igår. Det tog ett tag men tillslut hade jag ett färdigt resultat. Kanske inte det bästa jag har skrivit men men. Nästa praktik jag ska söka får jag gå igenom cv´n igen. Jag ska faktist ringa två till ställen i morgon.
Lika bra att ha flera bollar i luften på en gång.

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Helena

En rejäl dos zumba nästa vecka kanske? :)

2010-03-11 @ 21:56:02

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0