10 Maj, 2010

2010-05-10 @ 15:51:21
Skolan är slut för dagen och jag sitter på rummet aldeles själv. Tog hem tv´n föra veckan så det e lite tomt tycker jag.

Hela dagen idag har varit konstig och lång. Jag har varit snurrig precis varje minut fram till nu. Från det att jag vaknade. Inte hjälpte det att knarka lite alvedon heller. Jag har suttit på lektionerna och varit som i en dvala. När jag blundade snurrade huvudet och när jag tittade va huvudet tugnt. Kanske har jag druckigt för lite för det kan inte varit att jag ätit dåligt. Jag har både ätit lunch och godis för säkerhets skull ;-)

Blir nog inge hoj åkande idag för min del. Tråkigt! Jag ska försöka sova lite sen åka och kolla lite film eventuellt.

I går när jag kom ner till skolan slängde jag och helena bara in våran packning och åkte ut på en sväng. Stackars Helena som åkte bakpå mig ner till Trosa fick ha båda våra kläder mm på ryggen i en ryggsäck jag fått från ett tidigare jobb. Den (vissade det sig) va inte så bra att ha. Den skar in i axlarna på lilltjejen så att hon inte kunde tänka på annant under de minuterna som det tog att åka ner.

Får se hur vi gör när vi ska åka hem igen på onsdag. Undra om det är någon som ska upp till sthlm med bil som kan ta pckningen med sig... Hoppas det för Helenas skull.

Nä nu ska jag sova lite. Sen är det middag.

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lilltjejen.. hahaha

2010-05-10 @ 19:50:05
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0