9 Maj, 2010

2010-05-09 @ 16:38:14
Efter jobbet igår åkte jag in till stan och skulle ut på krogen. Cissi och Helena kom förbi JM för att göra ordning oss. Har nog aldrig gjort ordning mig så snabbt som jag gjorde igår.
Håret åkte upp snabbt i en hårklämma och sminket åkte lite snabbt på. Vi åkte iväg till ett litet ställe på söder som heter Högkvateret. Det va första gången jag och Cissi va något liknande. Det va intressant och spännande. Inte riktigt dom människorna jag brukar vara runt men det va kul att göra något nytt. Hade det varit bättre musik och lite större så man hade kunnat stå tre sekunder utan att bli knuffad ehade det varit rikigt bra.

Jag och Cissi tröttnade efter en timme och beslutade för att ta bilen till Patricia för att svänga våra lurviga istället.

Det va mycket som va första gången för mig denna utekväll. Första gången jag va på Högkvarteret, första gången jag va på baltikum-fest, första gången jag gör ordning mig för utgång på tio minuter och första gången jag går ut på krogen i låga skor. Det är någo jag inte vill göra om. FY FAN! Jag fick titta upp på alla människor (mer än vanligt ) det va inte många som va kortare än mig kan jag ju säga. Det va där emot inte första gången jag va nykter under en utekväll. Det e rätt skönt ibland att slippa taxi och allt sånt. Jag drack vatten och hade lika kul som alla andra på stället.

Efter Patricia körde vi till högbergsgatan och parkerade. Sedan gick vi ner till 54 och dansade dom sista timmarna.

Kvällen slutade med att jag hade en bil full med riktigt fulla männsikor. Kajsa e riktigt söt när hon fått i sig en eller två öl :-) Inte för att hon inte e söt när hon e nykter för det e hon.

Idag vaknade jag av att Jenny ringde vid halv tolv. Jag flög upp ur sängen och tittade ut på vädret. Molnigt men det regnade inte. YES!!

Jag och Hugo förra åretJag sa till Jenny att sätta på kaffe och förbereda sig på besök. Jag sprang ner till garaget och tog fram skinstället. Nu va stunden kommen. Jag skulle ta på mig stället.... Har jag vuxigt i omkretts eller inte under vinter halvåret. Jag tog ett djuppt andetag och drog på mig det...

Och till MIN STORA GLÄDJE GICK STÄLLET ATT STÄNGA UTAN PROBLEM.... YES!!


Tio minuter senare startade jag hojen och begav mig ut på väggarna med min älskade maskin!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0