Fin helg

2010-05-24 @ 18:17:07
Helgen har varit underbar. Tog det lugnt på fredagen sen lördagen va jag hos frisan sen iväg in till stan. Satt i Vanadisparken och drack vin på en filt med en massa av Annes vänner :-)
Efter det drog vi till Norrabrunn och kollade på lite komedi! Kul som bara den.
Hittade en jätte bra bar på odengatan sen också. Olssons skor heter den. Ass mysigt!

Under söndagen tog jag det lugnt. Kollade på finalen i hocky. Ja jag vet. Ni som känner mig vet att det inte är något som händer varje dag. Men jag måste erkänna. Det va faktist roligt att kolla. Ett helt gäng med människor som alla verkade leva hocky, andas hocky och äta hocky. Deras entusiasm smittade av sig och jag satt de sista minuterna och skrek precis som dom :-)

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0