Gör alltid saker för din egen skull

2010-05-21 @ 23:39:03
Varför ska jag slltid göra saker för andra. Vad kan vara så svårt med att säga nej. Att säga ifrån.

Att känns sig dum. Att känna sig dålig. Att känna sig som att man är den enda som inte vill. Att inte säga ifrån eller stå på sig för mig är när jag vill göra någon annnan glad. Jag måste lära mig att göra saker för min egen skull. Att sätta stop när jag tycker det räcker och inte bara för att jag startat något måste jag avsluta det.

Varför måset jag alltid vara på vakt och inte vilja göra fel??

Jag gör saker för att andra ska må bra och få en njutning av livet men jag måste börja tänka mer på mig själv.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0