IKEA-Mästarinna och sommarlov

2010-05-30 @ 09:41:12
Det va en hel vecka sen jag skrev nu. Ber om ursäkt för det. Denna vecka har varit seg men ändå stressig.
Jag har umgåts mycket med min vän i stugan och hjälpt till att plocka ihop möbler.

Jag kan meddela att jag är en mästarinna på IKEA-möbler.

Det kommer känns konstigt att inte kunna gå ner och säga hej när jag vill. Kommer kännas tomt. Kommer sakna!

Har under veckan även plockat ihop mitt rum på skolan också. Storstädat som bara den och fått möblera om även där. Fy fan va med saker man drar med sig ner på ett år. Tur att jag kört hem saker tre omgångar redan :-)

Efter det att jag delat på sängarna och jag åter igen fick en 90 säng, så kändes det inte som mitt rum längre. Jag och min underbara granne Ajdo städade våran del med bravur i uppgången. Det kan jag ju inte säga om vissa andra i min uppgång.

Får vi städ-böter från skolan tänker inte jag betala för att andra slarvar, det är en sak som är säker.

Skolavslutningen var i fredags. och konstigt nog var det inte många som grätt och höll på. Trodde det skulle vara många många fler som skulle fälla tårrar.
Kä'nns konstigt att inte se vissa människor mer. Vissa av de männsikor som man sett varje dag kommer jag aldrig mera se något mera. Konstigt men skönt när jag tänker på vissa.

Det roliga är att även fast jag varit sååå trött på internatlivet den senaste tiden vet jag att jag om några veckor kommer länkta tillbaka. Det är en j***a tur att jag fortfarande har vänner som bor i Trosa så jag kan åka ner och besöka lite. Internatlivet klarar jag mig utan men inte Trosa-luften..... Mina vänner här hemma tror att jag en dag kommer bli Trosa bo permanent. Vi får se hur det blir med den saken.
Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0