Mustasch kampen

2010-05-13 @ 18:36:26
Det har alltid varit så mycket fokus på rosa bandet. Nu tänkte jag skriva lite om mustaschkampen och vad det är för något. Mustaschkampen är ett sätt att vissa sitt stöd för de män som kämpar mot sin canser.
Prostata canser är den valigaste canserformen och forskningen gör allt som står i deras makt för att bekämpa den. Dom behöver därmot hjälp för att kunna bekämpa den. Forskning kostar pengar och det är något som inte växer på trädd. Jag måste säga att jag blir stolt över mina manliga vänner som ställer upp i kampen och vissar sitt stöd. Mustaschkampen är något starkt och fint.

Att få skansen att hjälpa sin medmännsika och gå ihop med grabbarna och odla lite mustach. Den är manligt med lite hår. Hur kan du få din mustash?? Stor och buskig eller liten och väl annsad?

Jag har bestämt mig för att bevaka mina vänners mustascher framöver.
Jag kommer fota och lägga upp de olika mustascherna jag hittar. Sen är det bara att följa hårväxten på överläppen på det manliga könet.

Fredriks hårväxtDen första mustaschen jag bevakar är Stensunds Fredrik. Han har låtit håret på överläppen växa ut några dagar och det börjar träda fram någon som skulle kunna kallas för en mustasch.
Folk runt omkring tenderar att påtala hans nya hårväxt och han börjar få problem att röra sig ute bland folk. Jag står vid han sida och stöttar honom. Vi får se hur Fredrik står emot allas komentarer och åsikter.
Fredrik, du gör ett bra jobb. FORTSÄTT SÅ!!!!

Detta foto har Fredrik tagit själv. Fotot jag har på hans hårväxt är inte alls lika bra.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0