Maj 1, 2010

2010-05-01 @ 10:04:05
Lördags morgon och jag har varit vaken sen halv sju. Sov på soffan i natt hemma i sthlm och det vissade sig inte vara så skönt. Det och för att jag hade en svart hund bredvid mig som hela tiden skakade på sig.

Jag tar allt från början. Denna vecka har varit en underbar vecka. Jag började veckan med att kolla på Winnerbecks konsert på dvd och hade det mysigt. Sen förberedde jag mig för den stora redovisning på torsdag. Det fick bli en power point pressentation. Slutresultatet blev riktigt bra.

Sanna i min klass ska jobba hela helgen och behövde någon som kunde ta hand om hennes kära Bosco över helgen.
Och jag som den otroligt snälla vän jag är sa att jag självklart kunde ta hand om honom.

( han ligger på mina fötter nu medans jag skriver detta )

Bosco är en snäll labbe som går ihopp med allt och alla. Eller brukar göra det i alla fall.... Det började med att han skäller ut min katt och sen kommer han lite på kant med en annan grannhund. Den snällaste hunden i området. Men det gick bra och ingen kom till skada.

Spenderade fredagskvällen hos cissi och drack lite vin. Bosco låg på golvet helt utslagen hela kvällen :-)

Vilken valborg va... När jag tänker på det får det mig att känna mig gammal.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0