Jobbsöndag

2010-09-12 @ 07:41:25
Jobbar 7-19 i dag. Inte kul att vakna i morrse efter några timmars sömn. Jag har en vana att ligga vaken hela natten när jag börjar jobba tidigt. Ni vet så där när man ligger och oroar sig över om man försovitt sig och inte hört klockan hela tiden.
Sen hjälpte det inte att Svenne va SÅÅÅ jobbig i natt. Han har aldrig någonsin varit så jobbig. Han klättrade hela tiden på mig och ville ligga under, över och vid sidan, om vart annat. Tillråga på allt gick han omkring och kurrade så grannen en bit bort säkert hörde honom.

Men bion i går va bra i alla fall :-) Inget går upp emot bra pang pang och massa bomber för att bli på bra humör.
Såg en film med massa gammla bra skådisar med. The Expendabels heter den. För alla som gillar MASSA pistoler, action och roliga kommentarer mitt upp ett dödslägge är detta en perfekt film. Som tur är jag en sån tjej som gillar att se de flesta filmerna och i går va inget undantag. Min bio kompis va nöjd han också. vilket är tur det annars hade han nog gått och surat resten av kvällen ;-)

När klockan ringde i morrse va jag redan vaken som tur är. Låg och väntade på att den skulle ringa. Förvånads värt pigg och glad gick jag upp och drack mitt kaffe. Va underskattat och mysigt det är med sällskap på morgonen. Tänk om man kunde börja dagen så varje morgon. Undra om jag ska se till att flytta ihop med någon sen när jag tar tillbaka lägenheten så jag kan få så varje dag. :-)
MorgonKaffe

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0