Rastlös och ledig

2010-09-24 @ 16:06:15
I dag är jag ledig och jag började dagen med att åka till Farsta centrum för att kolla in deras underbara STORA rea. Centrumet fyller 50 år och de firar dom med massa saker. :-) Jag skulle till en nagelteknolog för att lägga på silke på en nagel för att försöka rädda den. En stor spricka har uppkommit och jag som bara har mina egna naglar nu fick panik. Tur att det finns material man kan lägga på utan att det syns :-)
På vägen dit och på vägen hem då råkade jag titta in i olik affärer och hittade lite roliga saker :-) Bla en smyckeshand från en liten butik och några nya ringar från glitter :-)
Sen träffade jag tobbe på en fika och pratade av mig lite :-) Nu sitter och jag och väntar på middag sen får jag se vad som händer. jag vill hitta p något. Kanske åka in till stan och gå till biljardpalatset.....
Biljard i kambodja
Jag saknar kambodja och min bror massor. Och spela biljard känns som en bra sak att göra då!

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0