Ny & rolig tradition som jag snor från en annan bloggare

2008-12-16 @ 20:37:59

Jag hittade denna idé i http://jessapessa.blogg.se/ som i sin tur hittade sen i  Kakans blogg, som i sin tur hittade den i Katrins blogg.

Katrin och hennes vänner har som tradition varje år, att skriva ett brev, om deras liv det kommande året- vad som kommer hända, vad dem kommer göra, vara med om osv osv...
Dem läser också upp brevet som dem skrev året innan, högt för varandra, för att se om något stämmer.

Visst låter väl det som en kul grej??
Jag vill jättegärna göra denna tradition, till våran tradition, tjejer... Det e klart ni e på!!

Vi träffas på måndag kväll, hemma hos mig, äter julbordet vi pratat om. Efter middagen sätter vi oss och skriver varsitt brev, som vi sedan lägger i kuvert och stoppar undan till nästa år. Jag kan förvara det på ett säkert ställe.

Eftersom det blir första gången, så skriver vi ett i år, och får vänta ett helt år tills vi får läsa upp det! =)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Madde! Sprid idén, den är skitrolig ju!



Jadu, vi bor nära varandra =)

2008-12-16 @ 21:56:14

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0