Veckans sko

2009-04-08 @ 12:57:11
Det va ett tag sen detta ämne kom upp... Har haft lite pengaproblem, så mitt skobejär har fåt ligga lågt ett tag!!

Men nu har allt ordnat sig och det bätsa av allt är att, det är vår och alla nya skor bara ligger i hyllorna och väntar på mig.

Dagens sko är snickers från Fred Perry.  Snygga och sköna. Det är inte ofta skor är det på en gång.
Ska bara införskaffa mig vit skokräm så att dom håller sig snygga också.
Min nya sko på min soliga balkong
Nu kan jag äntligen kasta min gammla skor. Jag har en vän som har klaga på dom i snart ett år. Handla skor med höga klackar göra jag hela tiden men handla helt vanliga snickers gör jag en gång om året max......

Här har ni beviset på att jagva i despirat behov av nya

Usch och bläää

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0